دربارهٔ کانون تبلیغاتی بامداد

About Bamdad ADS Co

کانون تبلیغاتی بامداد

کانون تبلیغاتی بامداد در سال ۱۳۹۵ با نام تجاری گروه طراحان بامداد وارد عرصه تبلیغات و گرافیک محیطی شد و فعالیت خود را با مدیریت رسانه‌های اجتماعی، طراحی و چاپ آغاز کرد. بامداد با ایجاد روابط همکاری گسترده با افراد متخصص و دیگر شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات، توانست مجموعه‌ای از شرکت‌ها و متخصصان را گرد هم آورد. این مجموعه شامل کانون تبلیغات محراب، استودیو خلاق ژوپیتر، گروه برنامه‌نویسان کدالورس و مجموعه رسانه‌های تصویری مطبوعات می‌باشد. این تلاش‌ها باعث شد تا بامداد به یک کنسرسیوم تبلیغاتی چند منظوره تبدیل شود.

در دی‌ماه ۱۳۹۹، بامداد با اخذ مجوز کانون آگهی و تبلیغات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ثبت ۰۸۰۱۷۶۸۱، فعالیت رسمی خود را تحت عنوان کانون تبلیغاتی بامداد آغاز نمود. هدف ما در بامداد، ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان است و همواره تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از تخصص و تجربه‌های به‌روز، در مسیر رشد و تعالی مشتریان گام برداریم.

و امروز، بامداد یک خانواده است که هر یک از اعضای این خانواده به دلیل ویژگی‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد خود، خانواده کانون آگهی و تبلیغاتی بامداد را همراهی می‌کنند. ما در این تیم متخصص و خلاق در کنار شما هستیم تا به‌عنوان یک کانون آگهی و تبلیغاتی با استفاده از ابزارهایی مانند طراحی هویت بصری، استراتژی برندینگ، تصویرسازی، توسعه وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی، گرافیک محیطی، صفحه‌آرایی، چاپ و بسته‌بندی، و … به شما کمک کنیم که اعتماد مشتریان خود را برای حضور در یک بازار رقابتی بدست آورید.

مأموریت کانون تبلیغاتی بامداد

معمار هویتی ماندگار برای برندینگ شما

آنهایی که به هویت اعتقادی ندارند، محکوم به فراموش شدن هستند. در فضای کسب و کار امروزی و با توجه به ظهور اینترنت، روزانه بارها مورد بمباران تبلیغاتی شرکت‌های مختلف قرار می‌گیریم. سطح بالای دانش مخاطبان، دسترسی مشتریان به حجم بالای اطلاعات و آشفتگی محیط توسط رقبا، باعث شده تا مشتری در لحظه انتخاب نهایی، صرفاً هویت را به‌عنوان تنها وجه تمایز و دلیل انتخاب بداند. از این رو، مدیران کسب و کارهای امروزی باید به فکر معاری هویتی ماندگار باشند.

مأموریت ما در کانون تبلیغاتی بامداد، فراهم کردن دو بال قوی برای پرواز و حرکت مشتریانمان به سمت اهدافشان است.

بال اول، گروه ایده‌پردازی و میز فکر بامداد است که وظیفه طراحی سناریو و نقشه پروژه‌های تبلیغاتی را بر عهده دارد. این گروه از جدیدترین و به‌روزترین تاکتیک‌های تبلیغاتی و راهکارهای بازاریابی استفاده می‌کند. نکته قابل توجه این است که مدیران گروه‌های هر بخش (دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، کمپین‌های تبلیغاتی و…) در نشست‌های میز فکر حضور دارند. این مسئله باعث می‌شود تا ایده‌ها و طرح‌ها هرچه بیشتر به مرحله اجرا نزدیک شوند.

بال دوم، گروه اجرایی بامداد است. ما در این گروه حدود دو سال به تحقیق و پژوهش پرداخته‌ایم و با صنایع، استراتژی‌ها و پیشبردهای به‌روز دنیا در این حوزه آشنا شده‌ایم. همچنین، متخصصین را شناسایی و گردهم آورده‌ایم تا بتوانیم بهترین خروجی‌ها را در کنار ایده‌های خلاقانه در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

نظم و هماهنگی؛ مبنای اصلی کانون بامداد

کار ما از درک نظم خلقت انسان الهام گرفته شده است

در بامداد، کار ما از درک نظم خلقت انسان الهام گرفته شده است. این درک، مبنای قوی برای نظم کار در تبلیغات به ما می‌دهد. باور ما این است که با فهم عمیق از نظم و هماهنگی عناصر در بدن انسان، می‌توانیم طرح‌ها و کمپین‌هایی ایجاد کنیم که بازتابی از زیبایی و تعادل طبیعت انسان باشند. همانطور که اجزای مختلف بدن انسان به صورت هماهنگ عمل می‌کنند و هماهنگی را به ارمغان می‌آورند، در طراحی و تبلیغات نیز باید عناصر مختلف با هم تعامل کنند و در تناسب باشند.

رنگ‌ها، فرم‌ها، فونت‌ها و ساختار طراحی باید با هم همخوانی داشته باشند تا یک تجربه بصری هماهنگ را به مخاطبان ارائه دهند. با درک عمیق از نظم خلقت انسان، ما می‌توانیم نقاط قوت طراحی را شناسایی کرده و بر آن‌ها تمرکز کنیم. همچنین، توازن و سازگاری بین عناصر طراحی و تبلیغات، به ما امکان می‌دهد تا پیام‌ها را به صورت روان و قابل فهم به مخاطبان ارائه دهیم.

سخن پایانی

وقتی نوبت به کسب و کار می‌رسد، آنچه می‌بینید همان چیزی است که برداشت می‌کنید. نگرش مشتری بالقوه اینگونه است: «از یک برند غیر منسجم منفعتی نصیب ما نخواهد شد!». کسب این نوع اعتماد، از وظایف شماست. شما نمی‌توانید در یک دنیای شلوغ و رقابتی، تصویری غیرحرفه‌ای یا متناقض ارائه دهید. ما نیز، مانند مشتری‌های بالقوه شما، معتقدیم که از یک برند غیر منسجم منفعتی نصیب هیچ‌کس نخواهد شد!

ما به شما این فرصت را می‌دهیم تا این اعتماد را بدست آورید. باور ما این است که شغل ما صرفاً تبلیغات نیست، بلکه خلق بستری است برای تحقق آینده‌ای فراتر از تصور شما.